سامانه یکپارچه آماری راه‌اندازی می‌شود/ضرورت بازنگری در شیوه‌های جمع‌آوری اطلاعات

رئیس گروه آمار و تحلیل اطلاعات شهرداری تبریز از راه‌اندازی سامانه یکپارچه آماری شهرداری تبریز با مشارکت سازمان آمار و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش ایمنا، جوانشیر خیری با تاکید بر ضرورت بازنگری در شیوه‌های جمع آوری اطلاعات و لزوم ایجاد داشبوردهای تحلیلی بروز و به هنگام در شهرداری تبریز گفت: با راه اندازی سامانه یکپارچه آماری، شهرداری تبریز گام بزرگی را به سوی هوشمند سازی اطلاعات بر می‌دارد.

وی با اشاره به اهمیت هوشمند سازی اطلاعات و همچنین تاکید شهردار تبریز در خصوص ایجاد داشبورد مدیریتی با نظارت و همکاری گروه آمار و تحلیل اطلاعات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی افزود: تهیه و راه اندازی این سامانه یکی از مصوبات احکام برنامه پنج ساله راهبردی توسعه شهرداری است.

رئیس گروه آمار و تحلیل اطلاعات شهرداری تبریز اظهار کرد: آماده سازی و نصب راه اندازی سیستم آماری و داشبورد مدیریتی شهرداری تبریز در روزهای آتی با هماهنگی سازمان آمار و فناوری اطلاعات این امکان را فراهم می‌کند تا شهرداری تبریز گذر از سیستم دستی و سنتی در جمع آوری اطلاعات آماری به سوی بهره‌مندی از سیستم نوین را محقق سازد.

وی متذکر شد: در جلسه اخیر کارشناسان آمار معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با کارشناسان سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز ضمن بررسی ابعاد مختلف این سامانه، به پرسش‌های متعدد از دیدگاه نرم افزاری، فنی و مدیریت سیستمی پاسخ داده شد.

کد خبر 450647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.