محکومیت ۴۳۷ میلیاردی شرکت تولیدکننده مواد پلی‌اتیلن

جریمه دو میلیاردی قاچاقچی شیرخشک در سیستان و بلوچستان، وصول جریمه پنج میلیاردی پرونده قاچاق تلفن همراه در کرمان، محکومیت ۴۳۷ میلیاردی شرکت تولیدکننده مواد پلی‌اتیلن در زنجان از اخبار امروز سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، حیدر میرزایی، اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کوله سنگی شهرستان زاهدان در حین کنترل ترددها به یک دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۲۴ تن و ۸۲۵ کیلوگرم شیرخشک صنعتی به ظن قاچاق کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، افزود: در همین راستا خودرو توقیف و شیرخشک‌های کشف شده تحویل اداره اموال تملیکی شهرستان زاهدان شد و راننده متخلف دستگیر شد.

وی اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی با توجه به عدم ارائه مدارک و ثبت نبودن کالاها در سامانه جامع انبارها، اتهام قاچاق کالا را محرز و متخلف را به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت دو میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وصول جریمه ۵ میلیاردی پرونده قاچاق تلفن همراه در کرمان

ارسلان میری، اظهار کرد: اداره کل اطلاعات استان از دو دستگاه کامیون عبوری در محور بندرعباس - سیرجان تعداد یک هزار و ۶۵۱ گوشی تلفن همراه کشف و به اداره تعزیرات حکومتی سیرجان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان، افزود: پس از رسیدگی و احراز تخلف، شعبه حکم به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت چهار میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

میری تصریح کرد: با توجه به عدم اعتراض رأی صادره، حکم قطعی و به اداره اجرای احکام ارسال شد و مبلغ چهار میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی وصول شد.

محکومیت ۴۳۷ میلیاردی تولیدکننده مواد پلی‌اتیلن در زنجان

محسن عسگری اظهار کرد: پرونده شرکت متخلف به دلیل عرضه خارج از شبکه بر اساس گزارش کارشناسی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل و تحقیقات تخصصی انجام شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات زنجان، تصریح کرد: با بررسی انجام شده و بر اساس گزارشات کارشناسی، تخلف شرکت محرز و شعبه رسیدگی کننده حکم به قطع سهمیه مواد اولیه پتروشیمی به مدت سه ماه و پرداخت ۴۳۷ میلیارد ریال جریمه نقدی برای مدیرعامل این شرکت صادر کرد.

کد خبر 450604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.