اجرای ۲۱ پروژه در حوزه فناوری و اطلاعات تاکسیرانی اصفهان

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ۲۱ پروژه در حوزه فناوری و اطلاعات در راستای ارتقای خدمات و بازمهندسی شبکه هوشمند تاکسیرانی اجرا شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر در شهر اصفهان ۲۱ هزار تاکسی به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند که شامل یک هزار و ۷۹۴ تاکسی خطی، پنج هزار و ۹۰ تاکسی گردشی، ۷۵۰ تاکسی‌بی‌سیم، هشت هزار و۷۰۰ سرویس مدرسه و ۹ هزار و ۴۵ تاکسی پلاک زرد است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی یک‌هزار بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی توزیع شده که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا هفت هزار و ۵۰۰ کاور جدا کننده، ۳۵ هزار ماسک، ۲۵ هزار دستکش و ۲۰ هزار بروشور اطلاع رسانی کرونا به صورت رایگان بین رانندگان توزیع شده است.

وی گفت: بخشی از طرح‌های کلان سازمان تاکسیرانی شامل: بهینه‌سازی ناوگان تاکسیرانی، نوسازی تاکسی‌های شهر اصفهان با پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی، زیباسازی تابلوها و ایستگاه‌های تاکسی شهر تبلیغات درون و برون تاکسی، نصب و راه‌اندازی سامانه هوشمند نظارت تصویری و ارتقا سیستم امنیتی حفاظتی است.

منوچهری با بیان اینکه سامانه درخواست آنلاین مرخصی رانندگان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در این طرح رانندگان در تمام ۲۴ ساعت و در تمام نقاط کشور می‌توانند مرخصی خود را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه بسته‌های معیشتی به رانندگان واجد شرایط پرداخت کرایه الکترونیک از طریق سامانه QR اصکیف انجام شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: برنامه نمایشی «بانوی شاد، جامعه شاد» برای بیش از ۵۸ هزار نفر از رانندگان بانوی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی برگزار شده است.

وی گفت: ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی، اصلاح هندسی ورودی سازمان تاکسیرانی، راه‎اندازی ۲۱ پروژه در حوزه فناوری و اطلاعات در راستای ارتقای خدمات و باز مهندسی شبکه هوشمند Passiu، ارائه خدمات به مسافران نوروزی از دیگر طرح‌های این سازمان است.

منوچهری از دریافت تقدیرنامه نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد و اظهار کرد: دریافت تندیس تقدیرنامه و رتبه عالی در جشنواره روابط عمومی‌های استان و کسب مقام سوم مسابقات فوتسال مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان برای نخستین بار بخشی از افتخارات کسب شده توسط این سازمان است.

وی با بیان اینکه رنگ‎آمیزی، نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های تاکسی شهر توریستی اصفهان انجام شده است، افزود: در تقاطع‌ها و یا خیابان‌هایی که خطوط شطرنجی زرد و سیاه کشیده شده، هنگامی که امکان تخلیه بار ترافیک وجود ندارد، حتی با وجود مجاز بودن عبور رانندگان باید بیش از این خطوط توقف کنند، همچنین توقف خودروهای شخصی روی خطوط شطرنجی ممنوع است.

کد خبر 450553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.