ساکت به رشته های بسکتبال، والیبال و هندبال توجه می کند

بازیکن تیم بسکتبال سپاهان گفت: با توجه به علاقه مدیر عامل سپاهان به بسکتبال، والیبال و هندبال در کنار فوتبال به آنها هم رسیدگی می‌شود که هدف بزرگی پشت این عمل سپاهان است.

مهدی آقاجانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تیم‌داری سپاهان در بسکتبال، اظهار کرد: باشگاه سپاهان بعد از مدت‌ها تیم بسکتبال تشکیل داد که برای آن برنامه‌ای هدف‌دار دارند. با وجود کادر فنی قدرتمند و کادر مربیگری کم نظیر اگر بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم سپاهان تیم‌داری در بسکتبال را ادامه خواهد داد تا به سوپر لیگ و بازی‌های آسیایی برسیم.

وی با بیان اینکه محمدرضا ساکت مدیرعامل قدرتمندی است که به جز فوتبال به دیگر رشته‌های ورزشی سپاهان توجه می‌کند، تصریح کرد: با توجه به علاقه مدیرعامل سپاهان به بسکتبال، والیبال و هندبال در کنار فوتبال به دیگر رشته‌ها هم رسیدگی می‌شود که هدف بزرگی پشت این عمل سپاهان است.

بازیکن تیم بسکتبال سپاهان در خصوص تأثیرگذاری سپاهان در بسکتبال، خاطر نشان کرد: فوتبال در ایران گسترده‌تر از دیگر رشته‌ها است، اما ورزش‌های دیگر هم می‌توانند در شکل اجتماعی باشگاه تأثیرگذار باشند. سپاهان قدرت زیادی دارد که می‌تواند رشته‌های والیبال، بسکتبال و هندبال را رونق دهد.

آقاجانی در رابطه با مبلغ قراردادها، گفت: با توجه به صحبت‌های ساکت و قسمت اداری سپاهان امسال سال اولی است که قراردادهای خوب می‌بندند و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به اینکه زمان مسابقات به صورت قطعی اعلام نشده است، اظهار کرد: فکر کنم سوپر لیگ بسکتبال ۲۵ آبان آغاز می‌شود و یک هفته بعد از آن هم مسابقات لیگ دسته یک به صورت نیمه متمرکز برگزار خواهد شد.

بازیکن تیم بسکتبال سپاهان با بیان اینکه تقریباً سه ماه است که تمرینات را شروع کردیم، تصریح کرد: در زمان کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین داشتیم و همراه با بدنسازی تمرین بسکتبال هم انجام می‌دهیم که برنامه‌ریزی بزرگی داریم.

کد خبر 450507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.