به فدراسیون معترضیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: بازی با ورامین نبودم که طبق گفته بچه‌ها تماشاگر در جایگاه وجود داشت و باعث مزاحمت شده بود که کاپیتان تیم ما نسبت به این موضوع اعتراض کرده بود.

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت جسمانی خود و دیگر بازیکنان تیم والیبال سپاهان، اظهار کرد: کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودیم به قرنطینه رفتیم، مانند دیگر افراد که از ابتلاء به این ویروس ناراحتی داشتند ما هیچ علائمی نداشتیم و برای اینکه به دیگران انتقال ندهیم رعایت کردیم که بعد از آن جواب تست ما منفی شد و در حال حاضر خوب هستیم.

وی ادامه داد: گروهی که برای مسابقات ورامین و قزوین اعزام شدیم، زمانی که برگشتیم تست دادیم و قبل از اینکه جواب آن بیاید به قرنطینه رفتیم. جواب تست‌ها که آمد چند نفر دوباره مثبت شد که در قرنطینه بسر می‌برند، تست افرادی هم که منفی شده بود منتظر ماندیم ببینیم علائمی دارند که مشکلی نداشتند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه در بازی نسبت به حضور هوادار در سالن به فدراسیون اعتراض کردیم، تصریح کرد: در بازی با ورامین نبودم که طبق گفته بچه‌ها تماشاگر در جایگاه وجود داشت و باعث مزاحمت شده بود که کاپیتان تیم ما نسبت به این موضوع اعتراض کرده بود.

محمدی راد در خصوص تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر والیبال، خاطر نشان کرد: فدراسیون بر اساس شرایط موجود تصمیم گیری کرد زیرا تعداد تیم‌هایی که درگیر ویروس کرونا شده بودند زیاد بود و اگر با توجه به پروتکل می‌خواستند لیگ را ادامه دهند چهار الی پنج تیم بازی‌هایشان به تعویق می‌افتاد که فدراسیون برای توقف این چرخه تصمیم درستی گرفت. علاوه بر مسابقات و سالن‌ها، مسافرت‌ها، هتل‌ها، وسایل نقلیه، و سرو غذاها باعث انتقال ویروس کرونا می‌شود.

وی اضافه کرد: تعطیلی دو هفته‌ای باعث می‌شود افرادی که به کرونا مبتلا هستند دوران قرنطینه را پشت سر بگذارند و به تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به اینکه قبل از شروع لیگ سه ماه در اصفهان تمرین کردیم و برای بازیکنان مشکلی پیش نیامد، تاکید کرد: زمانی که مسابقات شروع شد مجبور شدیم به رستوران‌ها و هتل‌ها برویم که درگیر ابتلای ویروس کرونا شدیم. تمام مراقبت‌هایی که لازم بود را انجام دادیم و هر زمانی از باشگاه خواستیم از اعضای تیم تست بگیرند این کار را انجام دادند که جا دارد از آنها تشکر کنم، اما با وجود مراقبت‌های که بود ما هم به این ویروس مبتلا شدیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در رابطه با شیوه برگزاری مسابقات، گفت: در شرایط عادی خستگی و مصدومیت بازیکن را داشتیم الان هم بیماری به آن اضافه شده که فشار روی تیم‌ها بیشتر می‌شود. شاید اگر مسابقات را به گونه دیگری برگزار می‌کردند این شرایط پیش نمی‌آمد. زمانی که فدراسیون با باشگاه‌ها جلسه گذاشت تصمیم برگزاری رقابت‌ها به این شکل گرفته شده بود امیدوارم برای آینده راهکاری مناسب پیدا کنند.
 

کد خبر 450368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.