بودجه ۵۰ میلیارد ریالی برای توسعه فضای سبز اردبیل

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری بودجه ۵۰ میلیارد ریالی در سال جاری تصویب شده و سرانه فضای سبز اردبیل از ۷.۱ به ۸.۱ متر مربع افزایش یافته است.

حبیب فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر لزوم توجه به توسعه همه جانبه اردبیل برای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان، اظهار کرد: در سه سال گذشته تمام اقدامات شورا و شهرداری با احترام به شهروند محوری اولویت‌بندی و بودجه شهر براساس آن تصویب شده است.

وی افزود: در روند اجرای برنامه‌ها برای پیش برد این شعار تصمیم بر این است که آموزش شهروندی برای مردم جزئی از وظایف مدیریت شهری باشد و در کنار این اقدامات باید به سلامت جامعه نیز اهمیت داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه اجرای پروژه‌های ورزشی و توسعه پارک‌ها و بوستان‌های شهری در لایحه بودجه ۹۹ پیش بینی و تصویب شده، تصریح کرد: راه‌اندازی رینگ سلامت شورابیل به متراژ هفت کیلو متر و افتتاح رینگ دیگر دوچرخه سواری در همان مجموعه نشانگر اهمیت دادن به شهروندان و خدمات فرهنگی و ورزشی شهر است.

وی ایجاد مرکز جامع سلامت شهر با هدف خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخوردار پاکبانان و کارگران شهرداری اردبیل را از جمله اقدامات شده برای ارتقای سطح سلامت شهروندان دانست.

فتحی با بیان اینکه هدف از توسعه و احداث پروژه‌های عمرانی در شهر، ارتقای نشاط اجتماعی و بهبود سیما و منظر شهری است، خاطرنشان کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری بودجه ۵۰ میلیارد ریالی در سال جاری تصویب شده و سرانه فضای سبز اردبیل از ۷.۱ به ۸.۱ متر مربع افزایش یافته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به هویت شهری اردبیل در راستای کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، افزود: با ایجاد موزه شهر در عمارت شهرداری و ساماندهی این مجموعه سعی شده هویت شهری اردبیل ارتقا یابد.

کد خبر 450228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.