قاتل لهستانی که با ترک وستفالن ناکام نماند

روبرت لواندوفسکی بر خلاف سایر دورتموندی ها با ترک وستفالن ناکام نماند و به کسب افتخارات بزرگ ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این سال‌ها دورتموندی‌ها با لبخند طعنه‌آمیزی نظاره‌گر شکست کسانی بودند که با وسوسه‌ بردن عناوین بزرگ وست‌فالن را ترک کردند، اما بعدش ناکام شدند.

وقتی که هوملز و گوتزه با سرشکستگی به خانه برگشتند زنبورها یادشان انداختند که شما به طمع بردن لیگ‌ قهرمانان به مونیخ رفتید، اما تنها تجربه‌ فینالتان همان با پیراهن دورتموند باقی ماند.

قاتل لهستانی اما نمی‌خواست که مثل بقیه ناکام بماند. او که در این سال‌ها هو شدن در سیگنال ایدونا پارک و چشم‌غره‌های رفیق قدیمی‌اش را هم تحمل کرده بود، باید به چیزی که دنبالش بود می‌رسید. باید به جایی می‌رسید تا کسی نتواند رفتنش را مسخره کند.

لوا در سالی که در یک‌ قدمی کفش طلا بود، به آن نرسید و تمام جام‌های باشگاهی را درو کرد و در نهایت تندیس مرد سال اروپا را به آغوش کشید.

او تنها خائن زرده که می‌تواند سال‌ها بعد به این روزهای خودش فکر کند و زیر لب با یک شیطنت خاص بگوید "ارزشش را داشت".

حالا هم با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰ میلادی روبرت لواندوفسکی با ۶۵ گل و پاس گل بالاتر از سایر ستارگان دنیای فوتبال بیشترین تأثیر در تعداد گل را در سال اخیر داشته است.

در دو دهه اخیر لیونل مسی ۹ بار این عنوان را به خود اختصاص داده و فقط تیری هانری با دو عنوان، بالاتر از ستارگانی چون کریس رونالدو، رونالدینیو و توتی بیش از یک بار در صدر این فهرست قرار گرفته است.

۱ لیونل مسی (۲۰۱۲) - ۱۰۴ گل+پاس
۲ لیونل مسی (۲۰۱۵) -۸۸ گل+پاس
۳ لوئیس سوارز (۲۰۱۶) - ۸۱ گل+پاس

کد خبر 450204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.