آمار کرونا البرز ۲۴ مهرماه؛ ۲۲ فوتی و ۱۱۹ ابتلای جدید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز وضعیت آخرین آمار مبتلایان به کرونا، بهبود یافته‌ها، ترخیص شدگان و بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان در ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

محمد فتحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، از بستری شدن ۱۱۹ بیمار با علائم کووید ۱۹ از روز گذشته تاکنون در مراکز درمانی این استان خبر داد و اظهار کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۹ هزار و ۹۷۳ نفر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۷۴۳ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد، ابتلای ۳۴۶ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان البرز به ۱۳۷۳ نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۸۳۷ مبتلای به این بیماری از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

کد خبر 450040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 0
    به نظر بنده باید وضعیت سختگیرانه تر در کل شهر کرج اجرا شود و شهرداری های هر منطقه نسبت به پاکسازی با سم هر منطقه فعال تر باشند. از ابتدای کرونا تا الان۲۵ مهرماه منطقه کیانمهر مخصوصا پروژه مینو فقط یکبار نسبت به پاکسازی بوسیله سم را در ان شاهد بوده ام... لطفا قوانین خیلی سخت گیرانه تر در کرج اعمال گردد.. با تشکر فرهاد مرتب از کیانمهر کرج