پانصد و هفتاد و نهمین فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد

پانصد و هفتاد و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ذوب آهن از حواشی فوتبال به دور است" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های علی دشتی، خرید جدید ذوب آهن دارد. دشتی گفته: که تیم فوتبال ذوب آهن یکی از تیم‌های باقدرت و با سابقه لیگ برتر است که نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. همچنین علی دشتی در مورد انتخاب ذوب اهن عنوان کرده که عمده عوامل پیوستنش به باشگاه با سابقه ذوب آهن، نخست دور بودن این مجموعه از حواشی معمول فوتبال است و دوم علاقه‌اش به کار کردن با اسطوره‌ای همچون رحمان رضایی بوده است.

"بنگلادش آخه؟! " تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به پیوستن خالد شفیعی به لیگ فوتبال بنگلادش دارد. تیم آباهانی داکای بنگلادش به دنبال جذب خالد شفیعی پیشنهاد اولیه خود را به مدافع پیشین سایپا ارائه کرده و این بازیکن نیز بدش نمی‌آید به این پیشنهاد جواب مثبت بدهد. آباهانی داکا بنگلادش در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ بنگلادش حضور دارد و رقیب سنتی محمدان بنگلادش است.

"هراتیان رفت، طاهری آمد" عنوان دیگری از این روزنامه است که به انتخابات هیأت فوتبال اصفهان دارد. وز گذشته علی طاهری در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال با کسب ۲۸ رأی به مدت چهار سال رئیس این هیئت شد. عباسعلی اخوان، علیرضا جهانشاهی، شهریار خان‌احمدی، علی طاهری، محمد مجیری و امیرمسعود هراتیان کاندیداهای این انتخابات بودند که در پایان فرآیند رأی‌گیری، علی طاهری با کسب ۲۸ رأی از مجموع ۴۵ رأی اعضای مجمع انتخاباتی، به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان انتخاب شد.

"شهاب خیال گاندوها را راحت می‌کند" تیتر پایانی این رسانه است که اشاره مطلبی در مورد سنگربان این فصل ذوبی‌ها دارد. گردان ۳۶ ساله بار دیگر با مأموریت بازگرداندن ثبات به خط دروازه ذوب آهن به ترکیب این تیم بازگشته و یکی از مهره‌های باتجربه تیم رحمان رضایی به شمار می‌رود؛ فصل بیستم لیگ برتر از ۱۰ آبان ماه آغاز می‌شود و باید دید که شهاب گردان چطور از عهده مسئولیتی که به او سپرده شده بر خواهد آمد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه فوتبال به وقت اصفهان، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 449885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.