نیم‌نگاه نیمار به ثبت یک رکورد تاریخی

نیمار با پشت سر گذاشتن رونالدو نازاریو، یکی از افسانه‌ای ترین بازیکنان تاریخ فوتبال، می‌تواند امیدوار باشد به بهترین گلزن تاریخ کشوری تبدیل شود که آن را مهد فوتبال می‌دانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت بایبل، به دنبال پیروزی قاطعانه و پنج بر صفر تیم ملی برزیل برابر پرو، ستاره باشگاه پاریس سن ژرمن موفق شد با ثبت یک هت تریک دیگر در رقابت‌های ملی رونالدو نازاریو را پشت سر بگذارد و به دومین گلزن برتر تاریخ کشورش تبدیل شود.

در دیدار دوستانه تیم‌های ملی برزیل و پرو، نیمار موفق شد دو بار از روی نقطه پنالتی و یک بار در وقت‌های تلف شده دروازه حریف را باز کند تا در کنار کمک شایان به تیم ملی کشورش برای کسب یک پیروزی قاطعانه، یک گام دیگر در راستای رسیدن به عنوان بزرگی در زمینه بازی‌های ملی بردارد.

در حال حاضر پله، اسطوره فوتبال که با تیم ملی برزیل چندین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان نیز شده با ۷۷ گل در ۹۲ بازی در صدر برترین گلزنان تاریخ تیم ملی برزیل است. پیش از این رونالدو نازاریو، ستاره سابق تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و اینتر میلان با ۶۲ گل در ۹۸ مسابقه قرار داشت.

نیمار با وجود این که تنها ۲۸ سال دارد می‌تواند با به ثمر رساندن تنها ۱۴ گل دیگر نام خود را در تاریخ فوتبال کشورش جاودانه کند. هنوز راه طولانی و زیادی تا پایان دوران حرفه ای نیمار باقی مانده و می‌توان انتظار داشت که به همین زودی ها این بازیکن برترین گلزن برزیل شود و حتی با شکستن رکورد پله افسانه‌ای به جایگاهی بالا برسد.

کد خبر 449843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.