مسیر عرضه طرح‌های فناورانه زیست‌محیطی هموار شد

شبکه فن‌بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه محیط زیست، فستیوال عرضه نوآوری در حوزه آلاینده‌های زیست‌محیطی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بسیاری از کارخانجات صنعتی کشور با مشکلاتی در حوزه پساب صنعتی و پسماند صنعتی روبه‌رو هستند. این فستیوال سعی دارد تا با شناسایی ظرفیت‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، استارتاپ‌ها و فعالان فناوری که در این عرصه فعال هستند، در راستای حل مشکلات حوزه صنعت تلاش کند.

شبکه فن بازار معاونت علمی این رویداد را با همکاری شبکه خدمات نوآوری بومرنگ برگزار می‌کند. با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ این رویداد نیز مانند دیگر رویدادهای مشابه فناورانه به صورت آنلاین برگزار می‌شود؛ البته در فستیوال عرضه نوآوری در حوزه آلاینده‌های زیست محیطی، یک بخش حضوری نیز پیش بینی شده است.

با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طراحی رویداد به صورتی است که شرکت کنندگان امکان داشته باشند بر اساس شرایط خود، بین مشارکت حضوری و مشارکت مجازی (آنلاین) یک روش را انتخاب کنند.

فستیوال عرضه نوآوری در حوزه آلاینده‌های زیست محیطی، در تاریخ ۱۸ آبان ماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات آن فستیوال می‌توانند به سایت شبکه فن بازار معاونت مراجعه کنند.

شبکه فن بازار معاونت علمی وظیفه تبادل و تجارت فناوری را بر عهده گرفته است. ایجاد ارتباط میان فناوران و سرمایه‌گذار و صنایع بزرگ، یکی از محورهای فعالیت این شبکه محسوب می‌شود. در حال حاضر در شهرهای مختلف کشور، ۲۳ شبکه فن بازار استانی تأسیس شده است؛ سه فن بازار تخصصی نیز در رشته‌های مختلف فعالیت دارند.

کد خبر 449833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.