بستری ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان ۱۰ بیمار در بخش کرونا و یک بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان ۱۰ بیمار در بخش کرونا و یک بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه شرایط شهرستان گلپایگان تقریباً قرمز است، تأکید کرد: شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از ترددهای غیر ضروری به کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان افزود: همشهریان مقیم در شهرهای دیگر در تعطیلات پایان ماه صفر به گلپایگان سفر نکنند و در خانه بمانند تا بتوانیم بیماری کرونا را بهتر از گذشته شکست دهیم.

رستمی با اشاره به اینکه طبق آماری دیروز سخنگوی وزارت بهداشت و درمان حدود ۲۷۰ نفر از هموطنان جان باختند، تصریح کرد: در فصل پاییز با شیوع بیماری آنفولانزا تشخیص بیماری کرونا مشکل‌تر و در نتیجه شرایط بدتری خواهیم داشت.

وی گفت: به کمک تمام شهروندان با رعایت اصول بهداشتی نیاز داریم تا فصل پاییز و زمستان بدون دغدغه و با سلامت کامل سپری شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: از این پس آمار فوتی‌ها از سوی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام می‌شود.

کد خبر 449730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.