کانال‌ها و آب‌روهای سطح تبریز به صورت اساسی لایروبی شد

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از لایروبی اساسی کانال ها و آب روهای سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در آستانه بارش‌های پاییزی، نیروهای تلاشگر خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز به صورت اساسی کانال‌ها و آب‌روهای سطح شهر را لایروبی و پاکسازی کرده اند و پاکسازی و لایروبی برخی کانال‌های فرعی نیز در دستور کار این نیروها قرار دارد.

وی تصریح کرد: از روزهای اول سال و به صورت مستمر برنامه لایروبی، پاکسازی و لجن کشی از کانال‌های سرپوشیده و روباز و همچنین آب‌روهای سطح شهر در دستور کار روزانه نیروهای خدمات شهری قرار دارد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز تاکید کرد: بر اساس گزارش معاونت‌های خدمات شهری در مناطق مختلف شهر، در آستانه فصل بارش و در راستای تسهیل انتقال رواناب‌های حاصل از بارندگی‌های فصلی و هدایت آب‌های سطحی در کلیه مناطق شهری تمامی کانال‌ها و آب‌روها پاکسازی و لایروبی شده است.

وی با اشاره به معضل رهاسازی و تجمع پسماند در برخی کانال‌ها اظهار کرد: گرفتگی کانال‌های شهری در زمان بارش اکثراً به دلیل رهاسازی پسماند در این کانال‌ها صورت می‌گیرد و در این خصوص از شهروندان انتظار داریم از رها سازی پسماند در کانال‌ها و آب‌روها خودداری کنند.

کد خبر 449665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.