جزئیات تازه از سریال بچه مهندس ۴

نگارش مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس ۴» به نویسندگی حسن وارسته و کارگردانی علی غفاری به نیمه رسید و تصویربرداری این سریال از ماه آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت سیما، نگارش سریال بچه مهندس ۴ به تهیه کنندگی سعید سعدی به نیمه رسیده است و به احتمال فراوان از آبان ماه مقابل دوربین می‌رود.

همچنین تا الان روزبه حصاری و مهشید جوادی به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده‌اند و در ادامه هر کدام از بازیگران که به ضرورت درام به قصه کمک کنند به فراخور به سریال اضافه می‌شوند.

حسن وارسته نیز که نگارش فصل دو و سه این سریال را به عهده داشته در فصل چهار هم نویسنده بچه مهندس است.

سعید سعدی تهیه کنندگی بچه مهندس ۴ را به عهده دارد که این شب‌ها سریال نجلا به تهیه کنندگی او از شبکه سه سیما بروی آنتن می‌رود. آنطور که پیداست بچه مهندس ۴ در رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

بچه مهندس یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش می‌گذارد. داستان این سریال در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی، شخصیت اصلی به نام جواد جوادی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم و سوم آن پخش شده است.

بچه مهندس ۳ رمضان ۹۸ روی آنتن رفت.

کد خبر 449614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    روزبه حصاری خیلی خوب بازی کردن امید وا رم فصل چهارم هم خوب بازی کند و سعید کریمی هم خوب
    • غزل IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      1 0
      روزبه حصاری بازیگر خوبیه و در سریال بچه مهندس خیلی خوب بازی کرده