پاسخ شهردار کوالالامپور به پیام تبریک شهردار اصفهان

شهردار کوالالامپور با ارسال نامه‌ای به پیام تبریک قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان که به مناسبت انتصاب وی منتشر شد، پاسخ داد.

به گزارش ایمنا، شهردار کوالالامپور در این پیام خطاب به شهردار اصفهان آورده است:

با سلام و درود صمیمانه از کوالالامپور

در پاسخ به نامه‌های شما به تاریخ ۲۵ شهریور و ۱۰ مهر ۱۳۹۹، خوشحالم به اطلاع برسانم که من به عنوان سیزدهمین شهردار کوالالامپور منصوب شدم، حداکثر سعی و تلاش خود را برای شهروندان کوالالامپور به کار می‌گیرم و با کار جدی و سخت خدمات را در مسیر بهبودی ارتقا خواهم داد.

مایلم از نامه‌های قبلی شما که برای شخص مسئول پیشین عالیجناب «نور هاشم دهالن» به مناسبت روز ملی مالزی (۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) ارسال کرده بودید سپاسگزاری کنم. خاطر نشان کرده‌اید که دو شهر خواهرخوانده اصفهان و کوالالامپور باید توسعه روابط در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را مشاهده کنند، من هم با نقطه نظرات شما در زمینه شهر دوستدار سالمند و بزرگداشت روز بین‌المللی سالمندان هم عقیده هستم.

رویکرد کوالالامپور به ایجاد شهر برای همه، شهری که به طور پویا به توسعه ادامه داده و مبتنی بر اصول عادلانه و انعطاف پذیر از رشد پایدار برخوردار باشد. این هدف متعادل سازی برنامه‌ریزی شهری برای پرداختن به چالش‌هایی است که با آنها رو به رو است تا نیاز جمعیت شهر در هر رده سنی در آن دیده شود و برابری و مساوات برای همه گروه‌ها شامل گروه آسیب پذیر و کمتر برخوردار تأمین شود.

کوالالامپور به طور پیوسته قوی سازی رابطه با اصفهان را دنبال کرده و روابط کاری را با حمایت شما و تشریک مساعی تنگاتنگ تقویت خواهد کرد. در اینجا مایلم فرصت را غنیمت شمرده و بهترین‌ها را برای شما آرزو کنم.

جناب شهردار، لطفاً ارادت ویژه مرا بپذیرید.

Mahadi C.Ngah
شهردار کوالالامپور

کد خبر 449603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.