تحویل بیش از ۶ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا به دانشگاه علوم پزشکی کاشان

جانشین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شش هزار و ۵۵۹ دوز واکسن آنفلوانزا به دانشگاه تحویل داده شده که تاکنون ۷۹۰ واکسن در بیمارستان‌ها، دو هزار و ۹۱۲ مدر مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت، ۷۱۰ مورد برای زنان باردار، ۱۴۸ مورد برای بیماران خاص و ۱۵ مورد برای سایر گروه‌ها توزیع شده است.

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از ۱۵ شهریور ماه تاکنون از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی منطقه کاشان ۸۵۰ بازدید شده است، اظهار کرد: در این مدت ۱۶۲ بازدید مشترک با ادارات، معرفی هفت متخلف به مراجع قضائی و پلمب سه واحد متخلف از جمله اقدامات گروه مهندسی بهداشت محیط کاشان بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات آموزشی هیئت‌های مذهبی، مدیران بهداشت مدارس، امام جمعه و نماینده ولی فقیه و شورای ائمه جماعت و تذکر به ۲۸۰ واحد صنفی از دیگر فعالیت‌های گروه مهندسی بهداشت محیط منطقه کاشان است.

جانشین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به تحویل شش هزار و ۵۵۹ دوز واکسن آنفلوانزا به مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: از این تعداد واکسن ۷۹۰ واکسن در بیمارستان‌ها، دو هزار و ۹۱۲ مورد در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت، ۷۱۰ مورد برای زنان باردار، ۱۴۸ مورد برای بیماران خاص و ۱۵ مورد برای سایر گروه‌ها و در مجموع تاکنون دو هزار و ۲۴ واکسن در منطقه کاشان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هشت هزار و ۱۹۵ بازدید از کارگاه‌های تولیدی، ۵۳ بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی و درمانی، ۸۹ مورد از جایگاه‌های سوخت، ۴۵ مورد از معادن، ۱۸۰ مورد از ادارات، بانک‌ها و خدمات عمومی صورت گرفته است.

دلاوری اضافه کرد: در راستای رعایت دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا و پروتکل‌های بهداشتی در منطقه کاشان تاکنون برای هفت هزار و ۶۱۴ کارگاه اخطاریه صادر شده است و ۱۷ کارگاه نیز به دادگاه معرفی شده‌اند.

وی با توضیح اینکه تعداد کارگاه‌های سنتی قالی‌بافی در کاشان زیاد است، تاکید کرد: دستورالعمل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در این کارگاه‌ها توسط گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تهیه شده و در حال اجراست.

کد خبر 449324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.