کشف ۳۰ تن کابل  و سیم برق سرقتی در خمینی‌شهر

جانشین انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو مالخر و کشف ۳۰ تن کابل و سیم برق سرقتی از انبار آنها خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان "خمینی‌شهر" مطلع شدند مقدار زیادی کابل برق هوایی و سیم ترانس برق مسروقه در انباری نگهداری می‌شود که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پس از انجام یک سری تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع هماهنگی‌های لازم به عمل آمد و یک گروه از مأموران به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۳۰ تن کابل برق هوایی و زمینی و سیم‌های ترانس برق مسروقه کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالکان انبار مالخران سیم و کابل‌های برق مسروقه بودند، تصریح کرد: در ارتباط با این پرونده دو مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی فر افزود: افراد دستگیر شده به خرید سیم و کابل برق از سارقان اعتراف کردند و ارزش اموال کشف شده در انبار مذکور نیز توسط کارشناسان مربوطه ۴۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر موارد مشکوکی مانند شخصی بالای تیر برق در محدوده درون شهری و بیرون شهری دیده شد سریعاً با ۱۱۰ تماس گرفته شود و در صورت امکان پلاک خودرو او را یادداشت کنید و اگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل می‌کند یا در انباری سیم دپو می‌شود با پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهید.

کد خبر 449061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.