چشم انداز سازمان فرهنگی، مشارکت‌جویی و تعامل با شهروندان است

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه چشم انداز کلی این سازمان مشارکت‌جویی و تعامل با شهروندان است، گفت: تولید محتوا و جریان سازی با رویکرد محله محوری در چهارچوب فرهنگ بومی جامعه، پایه‌های این مهم را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در دیدار با مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری برای هر یک از حوزه‌ها چشم اندازی طراحی کرده‌ایم که امیدواریم به موفقیت برسد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های شهروندی و آگاهی بخشی نسبت به لزوم بهداشت و آموزش در بین جامعه اتباع خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اقدامات این حوزه با مشارکت اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برنامه ریزی می‌شود تا با استفاده از توان مشارکتی دو مجموعه عملکرد مطلوب‌تری حاصل شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر لزوم نیازسنجی کارشناسان برای انجام اقدامات فرهنگی و آموزشی در حوزه اتباع خارجی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به عموم شهروندان در خصوص قوانین موجود در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.

ملازینلی با بیان اینکه تأسیس و ساخت خانه فرهنگ بین الملل می‌تواند به عنوان موضوعی مهم در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: انتخاب رابطان فرهنگی و اجتماعی از بین نخبگان اتباع و مهاجرین خارجی کمک می‌کند تا آموزش‌ها تأثیرگذاری مطلوب‌تری داشته باشد.

کد خبر 449042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.