برخورد با رانندگان ‌تاکسی کم‌توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

شهردار ابهر گفت: با تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت قرمز ابهر، اظهار کرد: با توجه به این امر مانند ماه‌های گذشته، ارائه خدمات در شهرداری ابهر منوط به استفاده از ماسک توسط شهروندان است.

وی با بیان اینکه همه واحدها باید با جدیت نسبت به اجرای این قانون عمل کنند، گفت: استفاده از ماسک، بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکار برای پیشگیری از کرونا است.

شهردار ابهر با اشاره به وضعیت نامناسب و خطرناک شهر ابهر در شیوع ویروس کرونا، افزود: متأسفانه گاهی شاهد این هستیم که فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به‌صورت کامل رعایت نمی‌شود و تعداد زیادی از شهروندان این موضوع را عادی تلقی کرده و زندگی قبل از کرونایی را ادامه می‌دهند که همین امر سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

ذوالقدری‌ها با تاکید بر اینکه نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌ها در شهرداری و زیرمجموعه‌های آن افزایش خواهد یافت، ادامه داد: همه خدمات ارائه شده از سوی واحدهای مختلف شهرداری و سازمان حمل و نقل و حتی خدمات داخل مجموعه نیز اعم از صدور پروانه و استعلام‌ها با لحاظ پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: همکاران مجموعه از فعالیت در محیط‌های کاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی واهمه‌ای نداشته باشند و با رعایت فاصله اجتماعی حداقل دو متری از ارباب‌رجوع و کاهش برخوردهای فیزیکی، می‌توان به همکاران اطمینان داد به کرونا مبتلا نمی‌شوند.

شهردار ابهر همچنین از تعطیلی آرامستان‌های شهر ابهر خبر داد و افزود: در مقابل سلامتی شهروندان با کسی تعارف نداریم لذا همه باید در مبارزه با کرونا تابع قانون و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا باشیم.

ذوالقدری‌ها با اشاره به نارضایتی‌ها از رعایت نکردن پروتکل‌ها توسط برخی تاکسیرانان، ادامه داد: با تاکسی‌رانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، لزوم میکروب‌زدایی و ضدعفونی تاکسی‌ها و استفاده از ماسک توسط رانندگان تاکسی، گفت: باید با رانندگانی که نسبت به ضدعفونی و میکروب‌زدایی درون تاکسی بی‌اعتنا هستند برخورد قانونی توسط بازرسان انجام شود.

شهردار ابهر با اشاره به تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های ابهر بر استفاده نکردن از مجموعه بازی‌ها و ست‌های ورزشی در این اماکن نیز تاکید کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 448978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.