متلاشی شدن یک هسته تروریستی در الانبار

اداره اطلاعات وزارت کشور عراق امروز جمعه از دستگیری اعضای یک هسته تروریستی خبر داد که در یک عملیات تروریستی، یک دوچرخه بمب گذاری شده و بمبی را در شهر فلوجه در استان الانبار منفجر کرده بودند.

به گزارش ایمنا، در بیانیه اداره اطلاعات وزارت کشور عراق آمده است اعضای این هسته در عملیات پیگرد مستمر هسته‌های داعش به ویژه آنچه ولایت فلوجه نامیده می‌شود، به دام افتادند، اعضای این هسته تروریستی شهروندان بی دفاع و نیروهای پلیس را در این شهر با دو انفجار هدف قرار دادند یکی با دوچرخه بمب گذاری شده و دیگری با بمب که دوشنبه گذشته رخ داد و به زخمی شدن شماری از نیروهای پلیس و شهروندان منجر شد.

این بیانیه آورده است یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش موسوم به امیر ولایت فلوجه ملقب به ابواسلام و مسئول نظامی آن ملقب به ابوغفران در شهرستان ابوغریب دستگیر شدند، بازداشت این تروریست‌ها بر اساس احکام ماده چهار تروریسم به سبب وابستگی به باندهای تروریستی داعش صورت گرفت، از این تروریست‌ها تعدادی بمب چسبان و دستگاه‌های انفجار کشف و ضبط شده است.

یک منبع امنیتی در فرماندهی پلیس استان الانبار به پایگاه خبری المعلومه گفته است که نیروهای امنیتی توانستند پنج فرد مظنون به دست داشتن در حادثه انفجار یک دوچرخه بمب‌گذاری شده را در مرکز شهر فلوجه دستگیر کنند.

کد خبر 448899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.