برگزاری نمایشگاه "بچه‌های اربعین" در اردبیل

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: نمایشگاه "بچه‌های اربعین" از ۱۵ مهر لغایت ۱۸ مهرماه در مجموعه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و پیاده راه اسفریس برگزار می‌شود.

حبیب فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به روز جهانی کودک که مقارن با اربعین حسینی است شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس اربعین کردند.

وی افزود: در این نمایشگاه که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شد، عکس‌های منتخب از طرف کانون پرورش فکری در پیاده راه اسفریس به نمایش گذاشته شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: به دلیل تقارن اربعین با روز جهانی کودک نام این نمایشگاه به نام "بچه‌های اربعین" انتخاب شده است.

وی با اشاره به جزئیات نمایشگاه افزود: بیست و چهار اثر در این نمایشگاه اکران شده که از این تعداد اثر ۱۴ اثر ملی و ۱۰ اثر دیگر برگزیدگان استانی و شامل عکس، نقاشی و سفالگری است.

فتحی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۱۵ مهر لغایت ۱۸ مهرماه در مجموعه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و پیاده راه اسفریس برگزار می‌شود.

کد خبر 448703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.