تحول ورزش همگانی در ناشنوایان

جلسه روسای انجمن‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های همگانی با حضور مسئولین فدراسیون ورزشهای ناشنوایان برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، نشست رؤسای انجمن‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف دریافت نظرات و پیشنهادات رؤسای انجمن‌ها در جهت توسعه و گسترش ورزش همگانی در ورزشکاران ناشنوایان با حضور معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نایب رئیس بانوان فدراسیون، نقشبندی مسئول کمیته همگانی فدراسیون و رؤسای انجمن‌های ورزشی فدراسیون همگانی در سالن آمفی تئاتر فدراسیون و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون در ابتدا ضمن خیرمقدم به حاضرین با اشاره به تاریخچه فدراسیون و دستاوردهای چندین ساله ورزشکاران ناشنوا و اماکن ورزشی در اختیار فدراسیون توضیحاتی پیرامون قدمت ورزش ناشنوایان و زیرساختماهای آن بیان کرد.

معتمدی در ادامه سیاست‌های و توجه خاص به ورزش قهرمانی و نیاز به توسعه و ترویج ورزش همگانی در این فدراسیون را امری حیاتی قلمداد و با اشاره به تعدد ورزشکاران ناشنوا در بخش همگانی به نسبت جامعه ناشنوایان سراسر کشور، اهمیت به این حوزه را خواستار شد.

نایب رئیس بانوان و مسئول کمیته همگانی توضیحاتی پیرامون ورزش بانوان و اهمیت ترویج بعد همگانی و اقدامات صورت گرفته در بخش همگانی و ایجاد ساختار سازمانی در بخش ورزش همگانی سراسر کشور را بیان کردند.

در پایان جلسه اعضا شرکت‌کننده پیشنهادات و نظرات خود را در راستای توسعه ورزش همگانی عنوان و از اماکن و مجموعه ورزشی فدراسیون بازدید کردند.

برگزاری وبینارهای آموزش زبان اشاره و معرفه رشته‌های مختلف، تنظیم سند چشم‌انداز و برنامه راهبردی ورزش همگانی، برنامه‌ریزی و توجیه خانواده‌های ناشنوایان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 448543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.