دستفروشان قزوینی شناسنامه‌دار می‌شوند

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: همزمان با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان شناسنامه‌هایی با کدهای تعریف شده برای دستفروشان قزوین صادر می‌شود و از نظر شغلی شناسنامه‌دار می‌شوند.

به گزارش ایمنا، علیرضا شمسینی، اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح ساماندهی دست فروشان شناسنامه‌هایی با کدهای تعریف شده برای دست فروشان قزوین صادر می‌شود و دست فروشان قزوینی شناسنامه دار می‌شوند.

وی ادامه داد: با شناسنامه دار شدن دست فروشان، جای آنها ثابت می‌ماند و از فضای که بلااستفاده بوده به شکلی مناسب استفاده می‌شود و فضای پیاده روها هم برای تردد شهروندان آزادتر می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین اضافه کرد: در طرح ساماندهی دست فروشان منافع شهروندان و دست فروشان در نظر گرفته شده و با شناسنامه دار شدن دست فروشان، شهروندان با اعتماد بیشتری از دست فروشان خرید می‌کنند چراکه اطمینان دارند که دست‌فروش در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین دارای شناسنامه و کدی مشخص است.

شمسینی یادآور شد: طرح ساماندهی دست فروشان با شناسنامه و کدهای مشخص یک طرح بومی است که با موافقت مراجع زی‌ربط، شهردار و اعضای شورای شهر قزوین و با همکاری مناطق سه گانه قابل اجرا می‌باشد که امیدواریم این مهم اتفاق بیفتد.

وی اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین دست فروشان را به تشکیل اتحادیه تشویق می‌کند تا بتوانند مجوز فعالیت در بازار بگیرند و کسب و کار خود را هدفمند رونق دهند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ساماندهی دست فروشان آزاد سازی معابر شهری است و اولویت کار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین در اجرای این طرح مکان یابی و برپایی بازارهای موقت با محیطی مناسب برای دست فروشان و خریداران است.

منبع: ایرنا

کد خبر 448529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.