نصب بنر تسلیت در خرم‌آباد به رقابت تبدیل شده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: وقتی یک نفر فوت می‌کند تعداد زیادی بنر تسلیت از طرف خانواده و اقوام بر در و دیوار شهر نصب شده و علاوه بر تأثیری که بر کاهش نشاط اجتماعی می‌گذارد، گاهی به یک رقابت نادرست تبدیل می‌شود.

زهرا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه فشارهای اقتصادی، مسائل روحی و روانی و پیامدهای قرنطینه خانگی به دلیل شیوع کرونا باعث کاهش سطح بهداشت روانی شهروندان شده، اظهار کرد: حذف هر عاملی که مانع ایجاد نشاط عمومی و باعث کاهش امید اجتماعی در شهروندان می‌شود قطعاً کار مثبتی خواهد بود.

وی افزود: وقتی یک نفر در شهر خرم آباد فوت می‌کند تعداد زیادی بنر تسلیت از طرف خانواده و اقوام بر در و دیوار شهر نصب شده و علاوه بر تأثیری که بر کاهش نشاط اجتماعی می‌گذارد، گاهی به یک رقابت نادرست تبدیل می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه می‌توان هزینه این بنرها را صرف امور خیریه و دستگیری از مستمندان کرد، ادامه داد: باید هر عاملی که باعث کاهش امید اجتماعی و نشاط شهروندان می‌شود را به حداقل رساند و لازمه تحقق این امر آن است که کارشناسان فرهنگی با طرح این موضوع چاره‌اندیشی کرده و تصمیم درستی اتخاذ کنند.

وی با تاکید بر لزوم بررسی راهکارهای فرهنگسازی در این خصوص در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، تصریح کرد: قبل از آنکه مدیریت شهری در این خصوص تصمیمی اتخاذ کند باید موضوع برای مردم فرهنگسازی شود تا مردم هم مدیریت شهری را در این امر همراهی کنند.

کد خبر 448510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.