رویداد عکاسی گلاریژان برگزار می‌شود

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از عکاسان حرفه‌ای و آماتور برای عکاسی از آخرین پاییز قرن با محوریت برگ‌ریزان بلوار طاق بستان دعوت می‌نماید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عبدالمالکی گفت: این رویداد عکاسی در بلوار طاق بستان همزمان آخرین برگ‌ریزان پاییزی قرن، از ۹ آبان تا ۹ آذرماه سال جاری با رویکرد معرفی بلوار طاق بستان شهر کرمانشاه و با هدف معرفی زیبایی‌های پاییزی این بلوار با فراخوان علاقه‌مندان به عکاسی در دو بخش حرفه‌ای و آماتور اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از سه سال پیش تا کنون با بسیاری از دلسوزانی که دغدغه معرفی شهر را دارند این رویداد را مطرح کردیم. در این رویداد از صحنه‌های برگ‌های پاییزی بلوار منحصر به فرد طاق‌بستان کرمانشاه برای خلق اثر استفاده می‌شود.

وی افزود: فصل پاییز زیبایی‌های خاص خودش را دارد و این هنرمندان برای خلق آثار زیبا از صحنه‌های پاییزی بلوار طاق‌بستان استفاده خواهند کرد. این رویداد با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همکاری جمعیت عکاسان کرمانشاهی برگزار می‌شود که هنرمندان در مدت یک ماه با عکاسی و ثبت تصاویری از برگ‌ریزان در این مسیر، آثار خود را به دبیرخانه این رویداد در سازمان ارسال کرده و همه عکاسان در پایان این بازه و در روز نهم آذر گرد هم می‌آیند. آثار برگزیده در پایان آذر داوری و اعلام شده و تاریخ برگزاری اختتامیه نمایشگاه پاییز طاق‌بستان متعاقباً اعلام می‌شود.

عبدالمالکی تصریح کرد: به نظر من این رویداد اتفاق جالبی است زیرا مردم هم در این کار مشارکت می‌کنند و فضای جذابی در فصل پاییز برای مخاطبان ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: این رخداد متناسب با فصل پاییز است و همان‌طور که هنرمندان در فصل زمستان آثاری را با برف درست می‌کنند تصمیم گرفتیم در فصل پاییز هم با استفاده از برگ‌های پاییزی آثار خوبی توسط هنرمندان خلق شود.

گفتنی است؛ عکاسی با منظره بلوار طاق‌بستان و قدم زدن در مسیر آن حس زیبایی را القا می‌کند. این بلوار، یکی از اصلی‌ترین و پر رفت و آمدترین مسیرهای حمل‌ونقل کرمانشاه است که در هر ساعت از روز و فصل سال با منظره تماشایی خاص خود، مردم شهر وگردشگران را به قدم زدن در آن ترغیب می‌کند.

بلوار طاق‌بستان با طول ۳۶۰۰ متر طولانی‌ترین بلوار جنگلی ایران است که زمان ساخت آن به‌عنوان مسیری برای رسیدن به محل اثر باستانی طاق‌بستان و تفریحگاه‌هایش به سال ۱۳۳۰ بر می‌گردد.

کد خبر 448502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.