نکویی: هیچ گزینه‌ای بهتر از اصلاحات وجود ندارد

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: زمانی که سوابق، مواضع و رویکرد اصلاح طلبان را با جریان‌های سیاسی دیگر مقایسه کنیم می‌بینیم که هیچ گزینه‌ای بهتر از اصلاحات برای مردم وجود ندارد.

سیدعلی نکویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون حضور اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: اصلاح طلبان باید در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کنند، اما برای ارائه جزئیات بهتر است به واسطه شرایط جامعه، در ابتدا به بررسی وضعیت جامعه بپردازند و نهایتاً متناسب با شرایط کارزار انتخاباتی، کاندیداهای مورد تأیید خود را معرفی کنند.

وی افزود: اصلاح طلبان در انتخابات ۹۲ و ۹۶ از حسن روحانی حمایت کامل کردند و اگر حمایت آنها نبود روحانی موفق نمی‌شد؛ اما اصلاح طلبان چون بخوبی می‌دانستند روحانی اصلاح طلب نیست تمامی اعتبار خود را هزینه رئیس جمهور نکردند و در حال حاضر نیز جریان اصلاح طلب انتقادات فراوانی به نحوه عملکرد دولت وی دارد.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان تاکید کرد: در طی سال‌های گذشته برخی اشخاص حرف‌ها و وعده‌های خوبی مطرح می‌کنند، اما زمانی که مسئولیت را بر عهده می‌گیرند می‌فهمند که شرایط متفاوت است. جریان اصلاح طلب با در نظر گرفتن مشکلات که پس از روحانی برای آنها پیش آمد باید کسی را به عنوان کاندیدا معرفی کنند که بخوبی با مسئولیت‌های اجرایی آشنا باشد.

نکویی ادامه داد: زمانی که سوابق، مواضع و رویکرد اصلاح طلبان را با جریان‌های سیاسی دیگر مقایسه کنیم می‌بینیم که هیچ گزینه‌ای بهتر از اصلاحات برای مردم وجود ندارد و اعتقاد دارم باید صداها و افکار متفاوتی در کشور وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر جریانی باید حدود خود را بداند. متأسفانه برخی مشکلات امروز جریان اصلاحات به دلیل وجود برخی انحصارگرایان است؛ بنابراین در صورتی که اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری صحیح عمل کنند مورد اقبال مردم قرار می‌گیرند.

کد خبر 448492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.