اولین بازیگر یکی از سریال های جانبی "بازی تاج و تخت" مشخص شد

نام اولین بازیگر سریال "خاندان اژدها" یکی از سریال های جانبی بازی تاج و تخت رسما اعلام شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ورایتی، پدی کونسیدین اولین بازیگر سریال خاندان اژدها خواهد بود که احتمالاً در نقش شاه ویسریس اول ایفای نقش خواهد کرد؛ کسی که توسط خدایان وستروس انتخاب شد که جایگزین شاه پیر، جیهریس تارگرین شود.

ویسریس در کتاب، مردی گرم، مهربان و عادل است که علیرغم این خصلت‌ها، پادشاهی خوب نیست. جرج آر. آر. مارتین در کتاب خود، ویسریس اول را پادشاه وستروس برای بیش از ۱۰۰ سال معرفی کرده بود. فرزندانش، رینیرا و ایگون دوم، پس از وی جنگی داخلی با یکدیگر بر سر قدرت دارند که به عنوان رقص اژدهایان از این داستان یاد می‌شود.

داستان خاندان اژدهایان، چند صد سال پیش از داستان گیم آف ترونز رخ می‌دهد و به طور کامل مربوط به خاندان تارگرین است. این سریال قرار است که در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO پخش شود. گفتنی است که این شبکه پیش از این تولید یک سریال جانبی دیگر با هنرنمایی نائومی واتس را کنسل کرده بود که با محوریت داستان شب بلند (The Long Night) نوشته شده بود.

کونسیدین، یکی از بازیگران محبوب شبکه HBO، سابقه بازی در سریال‌های Outsider، روز سوم، پیکی بلایندرز، مورد عجیب مستر ویچر و مرد سیندرلایی را دارد. او همچنین کارگردان سریال تیراناسور و Journeyman بوده است.

کد خبر 448369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.