کتاب آمارنامه سال ۹۸ شهر اصفهان را بخوانید

کارشناس اداره آمار و تحلیل اطلاعات شهرداری اصفهان از آماده شدن دوازدهمین کتاب آمارنامه شهر اصفهان خبر داد و گفت: این کتاب می‌تواند یک منبع غنی برای مدیران جهت تصمیم‌گیری و برای پژوهشگران جهت انجام پژوهش باشد.

اعظم نصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کتاب آمارنامه شهری سال ۹۸ شامل ۲۰ فصل مطابق با استاندارد طبقه‌بندی مشاغل و صنایع (ISIC)است.

وی افزود: در آمارنامه سال ۹۸ دو فصل مورد نیاز مدیریت شهری شامل «اطلاعات کلانشهرها» و «گزیده اطلاعات شهری» اضافه شده است.

کارشناس اداره آمار و تحلیل اطلاعات شهرداری اصفهان با بیان اینکه کتاب آمارنامه شهر توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان منتشر شده و شامل اطلاعات شهری اعم از وضعیت آلودگی هوا، میزان بارش و سایر شرایط اقلیمی و همچنین بیان وضعیت شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی شهر و شهروندان نظیر اطلاعاتی نظیر وضع سواد، فرهنگ، انرژی مصرف شده، زیرساخت‌های حوزه فرهنگی، گردشگری، بهداشت و درمان می‌باشد.

نصری با بیان اینکه آمارنامه ۹۸ به طور ویژه به بررسی شاخص‌ها و اطلاعات حوزه مدیرت شهری نیز می‌پردازد، گفت: این کتاب می‌تواند یک منبع غنی برای جهت تصمیم سازی و تصمیم‌گیری مدیران شهری و منبع مناسبی برای تحقیق پژوهشگران و ارتقای اطلاعات شهروندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: کتاب آمارنامه ۹۸ شهر به صورت الکترونیکی بر روی پرتال شهرداری اصفهان به نشانی Isfahan.ir بارگزاری می‌شود و به صورت بانک اطلاعاتی در قالب آمارنامه الکترونیکی نیز منتشر خواهد شد.

کد خبر 448348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.