ناپایداری‌های جوی در نیمه شمالی اصفهان ادامه دارد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی امروز در سطح استان به ویژه نیمه شمالی اصفهان ادامه دارد.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار روی استان اصفهان تا دو روز آینده است بر این اساس افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق در بسیاری از مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های باران سنجی هواشناسی، بارشی در ۲۴ ساعت گذشته ثبت نشده است، افزود: اوج ناپایداری‌ها امروز در نیمه شمالی استان به صورت بارش باران و وزش باد شدید لحظه‌ای و رگبار است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا ۳ درجه‌ای دما، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: در این بازه خور و بیابانک با دمای ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 448131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.