شهروندان پشتوانه محکمی برای رشد و توسعه شهر هستند

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه گفت: تعامل و همدلی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، شهروندان و شهرداری پشتوانه محکمی برای رشد و توسعه شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیررضا همایون دولتشاهی در جمع خبرنگاران در خصوص شایعه حضور شهردار کرمانشاه در جایگاه شهردار یکی از مناطق تهران اظهار کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنیم چرا که شهردار کرمانشاه همچنان با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به شهروندان کرمانشاهی در رأس مدیریت شهری کرمانشاه حضور دارد.

وی افزود: شهردار با جدیدت تمام پیگیر اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهر کرمانشاه است.

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و مالی مجموعه شهرداری‌ها در کل کشور، تصریح کرد: علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی در حوزه مدیریت شهری در سطح کلان کشور با حمایت و پشتوانه شهروندان کرمانشاهی و نیز تعامل مناسب با شورای اسلامی شهر و مجموعه استانداری با قدرت پیگیر رفع مشکلات شهری و پیشبرد امور خدمت مناسب و باکیفیت به شهروندان هستیم.

وی گفت: تعامل مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر و نیز همشهریان به عنوان یک پشتوانه محکم برای شهردار کرمانشاه، نقش مهمی در رشد و توسعه شهر کرمانشاه خواهد داشت و برای تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران به مردم کرمانشاه در مجموعه مدیریت شهری انگیزه‌ای دوچندان ایجاد کرده است.

کد خبر 448072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.