ساخت بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری رودان

شهردار رودان از ساخت بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری در پارک دولت این شهر خبر داد.

احسان جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه مجموعه مدیریت این شهر در حوزه ترویج و توسعه ورزش، اظهار کرد: با توجه به جایگاه والای ورزش حرفه‌ای در این شهرستان و همچنین ضرورت ارتقای جایگاه ورزش همگانی، بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری در پارک دولت این شهر احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموعه ورزشی شهرداری رودان در ضلع جنوبی پارک دولت در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع شامل بخش‌های زمین چمن فوتسال، زمین فوتبال ساحلی، زمین‌های بسکتبال، والیبال، بدمینتون و سالن ورزشی چند منظوره، ست‌های ورزشی، میزهای تنیس و پارک ترافیک است که به زودی عملیات اجرایی احداث آن آغاز می‌شود.

شهردار رودان تاکید کرد: پس از آماده سازی و ساخت فضاهای ورزشی، ساختمان فرهنگی شهرداری نیز در کنار این مجموعه ورزشی به بهره برداری می‌رسد.

جعفری با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌ها و برندهای مهم در حوزه ورزش شهر رودان، قهرمانان شاخص ورزشی هستند، خاطرنشان کرد: وظیفه قانونی شهرداری‌ها توسعه ورزش همگانی است به همین دلیل شهرداری رودان در سال‌های اخیر برای پیشرفت و توسعه ورزش شهر اقدامات زیادی کرده است.

وی گفت: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی علاوه بر افزایش سرانه ورزشی شهر رودان در ترویج فرهنگ ورزش همگانی، افزایش انگیزه و علاقه در جوانان برای گرایش به ورزش، افزایش سلامت جامعه و کمک در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است.

کد خبر 448049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.