مشاور شهردار در امور ایثارگران انتخاب شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتخاب هرچه سریع‌تر مشاور جدید شهردار در امور ایثارگران لازم و ضروری است لذا از شهردار اصفهان تقاضا دارم که انتخاب فردی واجد شرایط را در این منصب در دستورکار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا امروز (یکشنبه) در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر اصفهان اظهار کرد: شهدا با باورهای دینی و ملی برای دفاع از آرمان‌های مقدس خود و پاسداری از مرز و بوم ایران اسلامی به میدان جنگ رفته‌اند.

وی ادامه داد: در هر فرهنگ و جامعه‌ای این گونه جنگ‌ها نه تنها مباح و جایز قلمداد شده بلکه مقدس و واجب نیز خواهد بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با آرزوی سلامتی برای شهردار اصفهان، خطاب به وی تصریح کرد: حدود یک سال از ارتحال شهادت گونه مرحوم حاج حمید طالبی مشاور شهردار اصفهان در امور ایثارگران می‌گذرد اما پس از گذشت این مدت و با وجود تراکم جمعیتی و انتظارات جامعه ایثارگری شهر اصفهان، هنوز فردی در این منصب انتخاب و جایگزین نشده است.

وی تاکید کرد: برای حمایت از این قشر در شهرداری انتخاب هرچه سریع‌تر مشاور جدید شهردار در امور ایثارگران لازم و ضروری است لذا از شهردار اصفهان تقاضا دارم که انتخاب فردی واجد شرایط را در این منصب در دستورکار قرار دهد.

کد خبر 448001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.