ایمن‌سازی بازار تاریخی ارومیه در حال انجام است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: بازار قدیمی ارومیه جزء خطرناک‌ترین بازارها از لحاظ خطر آتش‌سوزی در شهر بود و به همین دلیل ایمن‌سازی آن در دست اقدام قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، ابراهیم شاد قوشچی اظهار کرد: اقدامات عمرانی دو ایستگاه جدید آتش نشانی در خیابان البرز و گلشهر ارومیه به اتمام رسیده و در سال جاری به ایستگاه‌های آتش نشانی ارومیه اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه بازار قدیمی ارومیه جزء خطرناک‌ترین بازارها از لحاظ خطر آتش‌سوزی در ارومیه بود، تصریح کرد: در چندین جلسه که با مسئولان مربوطه و کسبه بازار برگزار شد و با همکاری خوب کسبه کار سیم‌کشی بازار و تعمیرات آن در حال اتمام است و تمامی کسبه به کپسول آتش‌نشانی مجهز شده و بازار به سیستم اطفای حریق مجهز شد.

شاد قوشچی در خصوص ایمن‌سازی بازار نیکخواه ارومیه، افزود: این بازار به دلیل داشتن تنها یک در ورود و خروج و دالان‌های تو در تو یکی دیگر از خطرناک‌ترین بازارهای ارومیه است که با همکاری اداره برق کار ایمن‌سازی سیم‌کشی آن به اتمام رسیده و نیازمند همکاری کسبه برای خرید کپسول آتش نشانی و مجهز شدن به سیستم اطفای حریق است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، گفت: بیشتر پاساژها و پارکینگ‌های ارومیه به سیستم اطفای حریق و کپسول آتش‌نشانی مجهز است.

کد خبر 447971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.