عزت الله مهرآوران اولین بازیگر سریال شاهد شد

عزت الله مهرآوران به عنوان اولین بازیگر مرد به پروژه تلویزیونی «شاهد» با کارگردانی سید سجاد حسینی و نویسندگی سید مرتضی غیاثی پیوست.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه تلویزیونی «شاهد» با کارگردانی سید سجاد حسینی و تهیه کنندگی سیدعارف امامی، وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر شد.

عزت الله مهرآوران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان اولین بازیگر به پروژه «شاهد» پیوست. مهرآوران به تازگی در سریال تلویزیونی «پدر پسری» و سریال «فوق لیسانسه‌ها»، ایفای نقش کرده است.

مجموعه تلویزیونی «شاهد»، قرار است در شِش فصل ۲۵ قسمتی روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در خلاصه این داستان آمده است که پروانه قصد دارد تا با حسام ازدواج کند اما در این مسیر با یک واقعیت و رخداد عظیم در زندگی خود مواجه می‌شود...

سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از سید احمدرضا منتظرالمهدی (مشاور پروژه)، سید سجاد حسینی (کارگردان و سرپرست نویسندگان)، سیده شیدا امامی و سید مرتضی غیاثی (طراح و نویسنده)، رها پرویزی (مدیر تولید و جانشین تهیه)، زهرا سالکی (طراح گریم)، مریم میرباقری (طراح صحنه و لباس)، امیر نخجوان (مدیر صدابرداری)، کیوان شعبانی (مدیر تصویر برداری)، فائزه گرگانی (منشی صحنه)، شهرزاد آذخ، محمدحسین آصفری (عکاس)، حسین گل فرجی (استوری برد)، مهسا بهادری (روابط عمومی).

کد خبر 447901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.