همکاری‌ سپاه و شهرداری بندرعباس در راستای کاهش مشکلات محلات

شهردار بندرعباس گفت: به منظور کاهش مشکلات شهروندان خصوصاً در سطح محلات قدیمی، همکاری‌های مشترک با سپاه امام‌سجاد (ع) افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس امینی‌زاده در جلسه‌ای که با حضور فرمانده و معاونان سپاه امام‌ سجاد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: سپاه و شهرداری بندرعباس طی سال‌های اخیر همکاری‌های مشترک خوبی در زمینه‌های خدماتی، عمرانی، رفاهی و اجتماعی آغاز کرده‌اند.

وی افزود: این نشست به منظور عملیاتی‌سازی تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه با حضور جمعی از مدیران، معاونان و مسئولان دو نهاد برگزار شد.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه اغلب این خدمات در بطن محلات ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتقای امنیت اجتماعی حاصل خدمات‌دهی بیشتر و بهتر به شهروندان است.

وی تاکید کرد: این تفاهم نامه بهانه‌ای برای افزایش فعالیت‌ها و هماهنگی بیشتر است، هرچند که در گذشته نیز اقدامات زیادی با اهداف مشترک شده است.

امینی‌زاده با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات روز جامعه، عنوان کرد: با کمک یکدیگر می‌توان در سخت‌ترین شرایط بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم نامه بهانه خوبی برای خدمت بیشتر به شهروندان است، اظهار کرد: انجام بخشی از کارهای مدنظر این تفاهم‌نامه در حوزه‌های خدماتی با همکاری و هماهنگی مناطق سه گانه و سپاه ناحیه شهرستان دنبال شود.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: موضوعات عمرانی نیز با همکاری بسیج سازندگی و معاونت عمرانی شهرداری و مباحث مربوط به اشتغالزایی در محلات توسط سازمان میادین پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیز سازمان فرهنگی و ورزشی و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با همکاری بخش‌های مرتبط در سپاه امام‌ سجاد (ع) موارد ذکر شده در تفاهم‌نامه را اجرا می‌کنند.

همکاری همه‌جانبه برای کاهش مشکلات خانواده‌ها

اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام‌ سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: اقدامات مشترک زیادی با شهرداری بندرعباس در حال انجام است که برخی از آنها در قالب تفاهم نامه عنوان می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری و سپاه نسبت به مسائل اجتماعی و خدماتی دغدغه و برنامه دارند، افزود: با توجه به شرایط کنونی و واقعیات اقتصادی حاکم بر جامعه، همکاری همه‌جانبه برای کاهش مشکلات خانواده‌ها امری ضروری است.

فرمانده سپاه امام‌سجاد (ع) استان هرمزگان با تاکید بر دستیابی ثمرات مثبت و قابل توجه طرح تحول محلات در بندرعباس که با هدف کاهش مشکلات این بخش‌ها دنبال می‌شود، گفت: سپاه در ساماندهی مسائل بعد از سیل شرق استان پیشتاز است و در بحث ساخت و ساز و بازسازی این مناطق به تنهایی در حال خدمات‌رسانی است.

وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال در سطح محلات و ارائه خدمات بهتر به شهروندان در بندرعباس از اهداف اصلی افزایش همکاری‌های سپاه و شهرداری در امضای این تفاهم‌نامه است.

کد خبر 447890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.