فاضلاب لشت‌نشاء به دریا می‌ریزد؟

در این بسته خبری از صدور ۶۸۱ پروانه ساختمانی در سنندج تا برپایی ۲۰ موکب اربعین در شهرکرد و آغاز دوباره ضدعفونی معابر فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

طرح تغییر مسیر رودخانه در خمین

مهدی زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: ایمن سازی اولویت تغییر مسیر بستر و حریم رودخانه خمین است که از سوی شهرداری دنبال می‌شود و این تغییر مسیر باید بر اساس کارشناسی فنی آب منطقه‌ی استان مرکزی اجرا شود.

لشت نشاء شبکه فاضلاب ندارد

سیدحسن میرهاشمی، شهردار لشت نشاء گفت: ایجاد شبکه دفع فاضلاب و تصفیه خانه در این شهر بسیار لازم است.

آزادسازی بزرگترین خیابان شهر یاسوج

مجید معنوی زاده، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: به منظور ارتقای بهداشت عمومی و همچنین زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله، ۵۰ عدد سطل زباله گالوانیزه ۷۷۰ لیتری این سازمان خریداری شد.

صدور ۶۸۱ پروانه ساختمانی در سنندج

روناک بابایی، معاون شهرسازی و معماری شهردار سنندج عنوان کرد: بر اساس ضوابط و قوانین، شهروندان قبل از هرگونه ساخت و سازی باید نسبت به اخذ مجوز و صدور پروانه ساختمانی از شهرداری‌ها اقدام کنند.

ضرورت تسریع در اجرای سیاست‌های دولت در بخش مسکن

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر اینکه این طرح که به صورت ملی در سراسر کشور انجام می‌شود، گفت: باید بتواند بخش مهمی از نیاز مسکن اقشار مردم کشورمان را تأمین کند.

آغاز دوباره ضدعفونی معابر فردیس

حشمت الله عزیزی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس از آغاز دوباره ضد عفونی معابر شهر در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

برپایی ۲۰ موکب اربعین در شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، تعداد ۲۰ موکب مذهبی توسط هیئت‌های مذهبی داوطلب در نقاط مختلف شهر برپا می‌شود.

تکمیل پارک بانوان سمنان نیازمند اعتبار است

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: پارک بانوان سمنان یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک‌های بانوان در کشور است که عملیات اجرایی آن این روزها شتاب بیشتری گرفته است و برای اتمام این مجموعه بزرگ و سرعت بخشیدن به ساخت آن نیازمند تأمین اعتباراتی هستیم که امیدواریم از سوی استانداری و با حمایت مسئولان شهرستان و استان محقق شود.

کد خبر 447786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.