پاتوق گردشگری احمدیه؛ پروژه زیرساختی طرح گردشگری اصفهان ۲۰۲۰

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: ایجاد پاتوق گردشگری احمدیه یکی از پروژه های زیرساختی طرح گردشگری اصفهان ۲۰۲۰ است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای آزادسازی پلاک‌های در مسیر اجرای طرح محله احمدیه به عنوان یک پروژه سه ساله، اعتبار مورد نیاز در بودجه لحاظ شده تا زمین‌های آزادسازی شده به پاتوق گردشگری تبدیل شود.

وی تصریح کرد: پاتوق گردشگری محله احمدیه به وسعت ۱۱ هزار مترمربع برای تامین رفاه حال و تفریح کودکان و سایر شهروندان در محدوده مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد ایجاد خواهد شد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه پاتوق گردشگری محله احمدیه یکی از پروژه‌های شاخص توسعه گردشگری و زیرساختی اصفهان ۲۰۲۰ بشمار می‌رود، افزود: از ۳۰ سال قبل قرار بود مسیر معابر محله احمدیه آزادسازی شود که در این دوره مدیریت شهری کلید خورد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از ساماندهی کاروانسرای ملک خبر داد و گفت: کاروانسرای ملک قدمتی ۴۰۰ ساله دارد که با توجه به تخریب بخشی از آن در سال‌های گذشته، شهرداری برای ساماندهی آن ورود پیدا کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌ها و سرعت بخشی به آنها، ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم منطقه شش، تعریض پل بزرگمهر و نصب یک المان ویژه برای آن است که تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

برکت با بیان اینکه در سال جاری ۱۵۵ پروژه برای منطقه شش شهرداری تعریف شده است، گفت: تاکنون حدود ۱۰۰ پروژه تعریف شده برای این منطقه تعیین تکلیف شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۵۵ پروژه تعریف شده برای منطقه شش، تعداد ۱۳۱ پروژه جدید و ۲۴ پروژه مربوط به سال گذشته یا سال‌های قبل از آن است.

کد خبر 447745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.