مورینیو: مربی خوبی برای یونایتد بودم

سرمربی سابق منچستریونایتد اعتقاد دارد که در این تیم عملکرد خوبی داشته است و انتظارات سران شیاطین سرخ و هواداران را کاملاً برآورده کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، روز یکشنبه دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر جزیره به مصاف یکدیگر خواهند رفت و به این ترتیب مورینیو باید بار دیگر در برابر تیم سابق خود صف‌آرایی کند.

این مربی پرتغالی که پیش از این به مدت دو سال و نیم روی نیمکت یونایتد حضور داشت، موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا و جام حذفی انگلستان شد. وی همچنین یک بار نایب قهرمانی لیگ و نایب قهرمانی اف ای کاپ را بدست آورد و در نهایت به دوران پر فراز و نشیب خود در این باشگاه پایان داد. اگرچه او در فصل سوم با شرایط خوبی این تیم را ترک نکرد، اما پس از اولین بازگشت خود به اولد ترافورد با تشویق هواداران یونایتد مواجه شد.

مورینیو در خصوص واکنش هواداران به بازگشت او گفت: مطمئنم که هواداران می‌دانند هر چه در توان داشتم برای یونایتد ارائه کردم. واقعیت این است که هیچ وقت در باشگاه با مشکلی مواجه نبودم. هرچه که امکان بردن آن وجود داشت را به دست آوردیم و البته عناوینی بودند که کسب آنها غیرممکن بود.

سرمربی فعلی باشگاه تاتنهام ادامه داد: من مثل همیشه همه وقتم را صرف باشگاه کردم و حرفه‌ای‌گری را رعایت کردم. با آدم‌های زیادی در آنجا آشنا شدم که دیگر در کنارشان نیستم، اما از تک تک لحظات حضورم در یونایتد لذت بردم.

وی در خصوص بازی تاتنهام برابر منچستر یونایتد، تصریح کرد: البته همه خاطرات و حس‌های خوب من درباره یونایتد طی نود دقیقه مسابقه از یاد خواهد رفت چرا که من تنها به فکر پیروزی هستم و در جریان مسابقه تلاش می‌کنم تا بتوانیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

کد خبر 447691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.