دستگیری سارق اموال باغ و ویلاهای خصوصی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری یک سارق اموال باغ‌ها و ویلاهای خصوصی شهروندان حین ارتکاب سرقت و کشف ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا براتی، اظهار کرد: مأموران واحد گشت کلانتری ۱۵ کوشک فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر حین گشت زنی در حوزه مأموریتی خود با شهروندی روبرو شدند که اعلام کرد سارقی در باغ خصوصی وی مشغول ارتکاب سرقت است.

وی افزود: مأموران با راهنمایی صاحب باغ به محل رفته و طی یک اقدام ضربتی فرد سارق را دستگیر قبل از اینکه فرصت فرار داشته باشد دستگیر کردند.

سرهنگ براتی در تشریح این ارتکاب به جرم، تصریح کرد: متهم اموال باغ مذکور را جمع‌آوری و قصد سرقت آنها را داشت که مأموران ۱۰ کیلو کابل برق، یک دستگاه بخاری، درب و پنجره آهنی، ۵ عدد والف گاز، ۴ عدد والف آب، ۴ عدد بشکه را از خودروی متعلق به سارق کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش اموال مسروقه کشف شده از سارق را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات اولیه وی ضمن اعتراف به بزه انتسابی به ۴ فقره سرقت از باغ‌های خصوصی شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در هر تیر برق مسیر باغ و داخل باغ‌های خود یک عدد لامپ جهت روشنایی نصب کرده و از نگهداری اموال با ارزش خود در باغ‌ها خودداری کنند همچنین در فصل زمستان که تردد به باغ‌ها کمتر است به صورت مداوم به باغ و ویلای شخصی خود سرکشی کنند، و در صورت امکان برای باغ‌ها و ویلاهای شخصی نگهبان گمارده و ترددهای مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 447466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • نعمت الله حاجی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 0
    عالی بود