امیدی: بایدن پیروز اولین مناظره انتخاباتی آمریکا بود

یک کارشناس روابط امور بین الملل گفت: تیپ شخصیتی ترامپ پوپولیستی است و به همین دلیل گمان می‌کرد با بکارگیری این ویژگی می‌تواند پیروز مناظره شود. با وجود فردی مانند ترامپ نمی‌توان انتظار یک مناظره آرام و مفهومی را داشت.

علی امیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اولین مناظره انتخاباتی آمریکا اظهار کرد: طبق نظرسنجی‌های در شبکه‌های پر مخاطب آمریکا، پیروز مناظره بایدن بوده است؛ این موضوع نشان می‌دهد که تیم بایدن به خوبی توانسته روی نقاط ضعف کارنامه ترامپ و همچنین روانشناسی عمومی مردم تمرکز کند.

وی افزود: تیپ شخصیتی ترامپ پوپولیستی است و به همین دلیل گمان می‌کرد با بکارگیری این ویژگی می‌تواند پیروز مناظره شود. با وجود فردی مانند ترامپ نمی‌توان انتظار یک مناظره آرام و مفهومی را داشت؛ زیرا دونالد ترامپ مناظره انتخاباتی را میدان جنگ سیاسی تلقی کرده و سعی می‌کند به هر نحوی پیروز این مناظره باشد.

این کارشناس روابط امور بین‌الملل تاکید کرد: در حال حاضر جریان دموکرات رسالت خود می‌داند که قدرت را از ترامپ پس بگیرد؛ زیرا اعتقاد دارد با روی کار آمدن وی، به منافع ملی آمریکا ضربه خورده و اهداف این کشور به فراموشی سپرده شده است. آنها با تمام توان خود را برای حضور در کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کار گرفته‌اند.

امیدی ادامه داد: تنش‌ها بین کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره‌های بعدی نه تنها کاهش پیدا نمی‌کند، بلکه تشدید هم خواهد شد؛ زیرا دموکرات‌ها با توجه به نتیجه مناظره اخیر، سعی به ایجاد تنش در مناظره‌های بعدی دارند.

کد خبر 447407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.