اکرمی: عدم توجه به احزاب مردم را سیاست زده کرده است

یک عضو شورای مرکزی روحانیت مبارز گفت: در کشور توجهی به احزاب نمی‌شود و به همین دلیل است که با مردمی سیاست زده مواجه هستیم که در مورد مسائل مختلف اظهار نظر می‌کنند، اما حاضر به تعاملات سیاسی بیشتر نیستند.

رضا اکرمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد عدم توجه به تحزب در کشور گفت: در قانون اساسی ما در مورد احزاب صحبت شده که می‌توانند با برگزاری جلسه، جذب عضو و معرفی نیروهای جدید، روی کار آمده برخی از مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند؛ اما در عمل با توجه به خاطرات تلخ تجربه شده، توجهی به احزاب نمی‌شود و به همین دلیل است که با مردمی سیاست زده مواجه هستیم که در مورد مسائل مختلف اظهار نظر می‌کنند، اما حاضر به تعاملات سیاسی بیشتر نیستند.

وی افزود: ما برای جلب تعامل بیشتر احزاب، کلاس‌های اندیشه برگزار می‌کنیم، تا افراد با عقاید و سلایق مختلف به وحدت برسند. اگر در برنامه‌های تلویزیونی به یکدیگر برچسب نزنیم و به عقاید مختلف احترام بگذاریم، مشکلات اساسی را پیدا کرده و درصدد رفع آن خواهیم بود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: مشکلاتی که بر اثر نبود احزاب قوی در کشور رخ می‌دهد، انتقاد و اعتراض مردم را به دنبال دارد. این انتقاد با مشارکت نکردن در انتخابات نمود پیدا می‌کند و امیدوارم دلایل این نارضایتی به گوش مسئولان برسد.

کد خبر 447367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.