تعطیلی‌ مقطعی در ورزش ضرر و زیان بیشتری دارد/ فعالیت‌های ورزشی روباز ادامه دارد

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: منظور از تعطیلی باشگاه‌ها، فعالیت‌های ورزشی هستند که در اماکن سرپوشیده انجام می‌شود. فعالیت‌های روباز مانند زندگی عادی انجام می‌شود.

سید محمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعطیلی یک هفته‌ای باشگاه‌های اصفهان، اظهار کرد: تابع دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا استان هستیم و این موضوع از فردا اجرا می‌شود. بارها به ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده‌ایم که باشگاه‌های ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال ظرفیت محدود می‌توانند به کار خود ادامه دهند و تعطیلی‌های مقطعی ضرر بیشتری در پیش دارد.

وی همچنین ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است که در شرایط کرونا فعالیت‌های ورزشی خود را داشته باشیم، اما با توجه به دستور اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تابع آن‌ها هستیم. در جلسات متعدد با ستاد مبارزه با کرونا مطرح شده است که با توجه به اینکه ورزش می‌تواند کمک کننده باشد و با نظارت‌هایی که انجام می‌شود، اجازه دهند باشگاه‌ها در شرایط قرمز به فعالیت خود ادامه دهند.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که همه رشته‌های ورزشی تعطیل می‌شوند یا ورزش‌های خاص، افزود: منظور از تعطیلی باشگاه‌ها، فعالیت‌های ورزشی هستند که در اماکن سرپوشیده انجام می‌شود. فعالیت‌های روباز مانند زندگی عادی انجام می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: طبق نظرات کارشناسان بهداشت، این ویروس با ما خواهد بود و تعطیلی‌های مقطعی برای ورزش بجز ضرر و زیان چیزی نخواهد داشت.

کد خبر 447242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.