اسلواکی میزبان طولانی‌ترین مسیر دوچرخه‌سواری

کشور اسلواکی میزبان یکی از طولانی‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری منطقه است که سه شهر براتیسلاوا، ترنسین و ترناوا را به هم وصل می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات ارشد اسلواکی در چند سال اخیر پیاده‌سازی پروژه‌ای عظیم برای ایجاد یک مسیر سبز دوچرخه‌سواری به طول ۱۰۰ کیلومتر را آغاز کرده بودند که مرحله پایانی آن در هفته گذشته تکمیل شد. این مسیر جدید سه شهر براتسیلاوا، ترنسین و ترناوا را به هم وصل می‌کند و از آن‌جا که در حومه‌های اطراف شهرهای فوق ایجاد شده است، فرصت کافی را در اختیار دوچرخه‌سواران قرار می‌دهد تا به ماجراجویی در طبیعت اطراف بپردازند. هدف مقامات محلی سه شهر همسایه با هدف ترویج حمل و نقل سالم و پایدار با همکاری هم پروژه فوق را آغاز کردند و با حمایت‌های مالی دولت توانستند پس از چند سال تلاش پی در پی مسیر جدید را افتتاح کنند.

مقامات محلی اسلواکی برای مسیر جدید دوچرخه‌سواری تمام جوانب لازم برای جذب مردم را در نظر گرفته و به همین دلیل، این جاده را از میان چشم‌اندازهایی بی‌نظیر و سبز عبور داده‌اند. بدون شک، کاربران این جاده زیبا با آغاز سفر، تا انتهای مسیر ادامه خواهند داد تا طبیعت بی‌نظیر اسلواکی را از نزدیک نظاره کنند و به ماجراجویی در آن بپردازند.

پروژه مسیر ۱۰۰ کیلومتری جدید دوچرخه‌سواری اسلواکی در چند مرحله انجام و فاز پایانی آن به طول ۳۵ کیلومتر در هفته گذشته تکمیل شد. این جاده نهایی در مسیر رشته‌کوه‌های سبز Small Carpathians، علفزار معروف Čermakova و دشت‌های زیبای کشور قرار گرفته است و چشم‌اندازهای بی‌نظیر آن چشم هر عابری را به خود خیره نگه می‌دارد.

در پیاده‌سازی پروژه فوق بسیاری از مقامات محلی و کشوری مشارکت کردند و وزیر راه و ترابری نیز حمایت‌های مالی کافی در اختیار معماران قرار داد تا مسیر جدید دوچرخه‌سواری به بهترین شکل ممکن احداث شود.

کد خبر 447152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.