قلیان؛ دلیل درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه دوحه!

در حالی که پیش از این گفته می‌شد مصاحبه پزشک تیم در خصوص مصدومیت حسینی دلیل درگیری آبی‌پوشان بوده، روایت جدیدی از این ماجرا منتشر شد که نشان می‌دهد حکایت دیگری در فرودگاه حمد شهر دوحه برای استقلالی‌ها رخ داده است.

به گزارش ایمنا، حتماً در جریان هستید که استقلالی‌ها در راه بازگشت به ایران، در فرودگاه دوحه با یکدیگر درگیر شدند و کار به جایی رسید که پلیس قطر مجبور به ورود به ماجرا شد. در شرایطی که گفته می‌شود ناراحتی گلر استقلال از مصاحبه پزشک تیم درباره مصدومیتش دلیل شروع درگیری بوده اما گویا اصل ماجرا چیز دیگری بوده است.

آنطور که روزنامه جام جم نوشته، دو بازیکن سرشناس استقلال از فری‌شاپ فرودگاه دوحه قلیان خریدند و آن را در نایلونی که دست ماساژور بود، جا دادند. ماساژور که می‌داند بردن جسم شیشه‌ای در هواپیما ممنوع است دکتر نوروزی معاون پزشکی استقلال را در جریان می‌گذارد. او هم سراغ سعادتمند می‌رود و می‌گوید چرا باید دو بازیکن چنین کاری کنند؟

سعادتمند، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم را صدا می‌کند و به او می‌گوید این چه کاری است بازیکنان کرده‌اند؟! عبداللهی هم سراغ دو بازیکن می‌رود. آنها هم که می‌فهمند ماساژور ماجرا را لو داده، در دستشویی فرودگاه او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. پلیس مداخله می‌کند تا طرفین را ببرد ولی با ورود مسؤولان ماجرا ختم به خیر می‌شود.

منبع: فوتبالی

کد خبر 446994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.