کسب مقام برترین هیئت ووشو کشور نشان از شایستگی اصفهان است

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان معتقد با حضور طباطبایی در سمت ریاست اداره کل ورزش و جوانان، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

محسن روناسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص انتخاب هیئت ووشو اصفهان به عنوان برترین هیئت کشور برای ششمین سال متوالی، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری مربیان، کادر اداری و ورزشکارانی که در کنار هیئت حضور داشتند، هیئت ووشو استان برای ششمین سال متوالی عنوان برترین هیئت کشور را به دست آورد و از هزار امتیاز، ۹۹۰ امتیاز در ابعاد قهرمانی، اداری و فرهنگی را کسب کرد که نشان از شایستگی استان اصفهان است.

وی با اشاره به افتخارات مختلف هیئت ووشو در سال گذشته، افزود: سال گذشته اتفاقات بهتری برایمان در فدراسیون رخ داد. مربی ساندا تیم ملی بانوان از اصفهان بود و در رده سنی پایه نیز مربی داشتیم. ۳۵ نفر دعوت شده به تیم ملی داشتیم که در مدت فعالیت هیئت، بالاترین آمار معرفی به تیم ملی بوده است. سال گذشته در انتخابی تیم ملی علاوه بر اینکه قهرمان شدیم، ورزشکاران اصفهانی‌ای نیز که در تیم کردستان داشتیم، به مقام سومی دست یافتند.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگی، خاطرنشان کرد: کارهای بسیار خوبی در حوزه فرهنگی انجام شده و توانستیم نیازهایی که اداره کل و فدراسیون در نظر دارد را برگزار کنیم. همایش تای‌چی برای روز جهانی ووشو داشتیم و روند صعودی خوبی در تعداد بیمه‌شدگان تحت پوشش هیئت وجود داشت. در بحث آموزش و مکاتبات اداری نیز شرایط خوبی وجود دارد و سال گذشته مقام نخست قسمت آموزش را داشتیم.

روناسی درباره برگزاری مسابقات استانی تالو و ساندا در شرایط شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: در بخش ساندا امکان برگزاری مسابقات وجود نداشت اما در بخش تالو انفرادی در شش ماه نخست سال سه دوره مسابقه آنلاین برگزار کردیم. همچنین دوره‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین به اجرا در آوردیم.

وی با بیان اینکه امکان برگزاری مسابقات ساندا با این شرایط و به دلیل اینکه ورزشکاران باید حضور فیزیکی داشته باشند وجود ندارد، گفت: باشگاه‌های خود را برای رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی که اعلام شده است کنترل می‌کنیم و خوشبختانه از ورزشکارانمان مبتلا به ویروس کرونا نداشته‌ایم. در بخش قهرمانی نیز سانس‌های انفرادی در اختیار ورزشکاران برای پیگیری تمرینات قرار می‌دهیم.

روناسی با اشاره به تعامل هیئت ووشو با ریاست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: ریاست اداره ورزش و جوانان بیشتر روحیه جمع گرایی و مشارکت حضوری دارد و در اکثر شهرستان‌هایی که هیئت داریم شخصاً حضور پیدا کرده و حتی جلسات خیلی خوبی با رؤسای هیئت‌های استانی برگزار کرده است. ایشان همه موارد را دنبال می‌کنند و از آنجایی که از جنس ورزش هست، اتفاقات خوبی با حضور آقای طباطبایی رخ خواهد افتاد.

کد خبر 446967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.