قورباغه در آستانه انتشار/ سیدی و محمدزاده جانی تازه به سریال‌ها می‌بخشند؟

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده،‌صابر ابر، سحر دولتشاهی و فرشته حسینی از آبان ماه عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیش از یک سال از آغاز پروسه تولید سریال قورباغه می‌گذرد و حالا زمان عرضه این سریال پرحاشیه مشخص شد؛ بدین ترتیب قورباغه از آبان‌ماه به بازار می‌آید. قورباغه را شاید بتوان سینمایی‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی دانست، زیرا ترکیب عوامل آن ستاره‌های سینمایی هستند.

هومن سیدی به عنوان کارگردان در رأس این عوامل قرار می‌گیرد، او پیش از این پنج فیلم سینمایی موفق از جمله "مغزهای کوچک زنگ زده" را ساخته و تجربه او در سریال محدود به بازی در سریال‌های عاشقانه و گلشیفته بوده است. سیدی برای ساخت اولین سریال خود سراغ بازیگران مطرحی رفت و نقش اول سریال خود را به نوید محمدزاده سپرد. این انتخاب باعث شده تا بیش از پیش مخاطبان منتظر این سریال باشند.

بازی در این سریال برای محمدزاده مشکلاتی هم داشت و طبق قرارداد او با تهیه کننده قورباغه، این بازیگر برای یک سال نباید در هیچ پروژه دیگری بازی می‌کرد. در کنار محمدزاده، صابر ابر به عنوان دومین ستاره مرد سینمای ایران قرار گرفته و این دو نفر برای اولین بار در یک اثر همکاری دارند.

فرشته حسینی و سحر دولتشاهی هم دو بازیگر زن این سریال هستند، دو بازی که یکی جوان، مستعد و محبوب است و دیگری درس خود را پیش تر در سینما پس داده است. برخی شنیده‌ها حاکی از حضور مهران غفوریان نیز در این سریال است. این بازیگران اصلی را بازیگرهای دیگری نظیر نوید پورفرج و آناهیتا افشار همراهی می‌کنند تا تیم بازیگری قورباغه تکمیل شود.

در مورد داستان این سریال نیز گمانه زنی‌های مختلفی وجود دارد، در خلاصه آن آمده است: "من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم…"

هومن سیدی در ساخته‌های سینمایی خود روند رو به پیشرفتی را طی کرده و هر اثر او از ساخته قبل درخشان‌تر بوده است. البته فرم و حال و هوای قصه‌ها نزدیک به هم بودند و سیدی نشان داد که سبک خاص خود در کارگردانی دارد. به نظر می‌رسد قورباغه نیز از همین فرم تبعیت کند و احتمالاً با داستانی مفصل‌تر و در قسمت‌های طولانی بتواند اعتبار را به شبکه نمایش خانگی برگرداند.

در سال‌های اخیر سریال‌های شبکه نمایش خانگی به شدت سخیف و ضعیف شدند و به سمت آثار ترکیه‌ای پیش رفته‌اند. این سریال‌ها گاهاً در ۲۰ تا ۳۰ قسمت و چند فصل تنها کلیپ‌های جذاب تحویل مخاطب می‌دهند و خبری از داستان و محتوا نیست. حالا سیکل معیوب سریال‌های شبکه نمایش خانگی و اعتبار این شبکه را شاید قورباغه بتواند احیا کند.

کد خبر 446683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.