صدور حکم محکومیت ۴ میلیاردی برای قاچاقچی طلا در اصفهان

جریمه ۲.۲ میلیاردی قاچاقچیان تلویزیون در بوشهر، محکومیت قاچاقچی کالای خارجی در آذربایجان شرقی، محکومیت ۲.۲ میلیاردی عرضه خارج از شبکه سوخت در خراسان رضوی، صدور حکم محکومیت ۴ میلیاردی برای قاچاقچی طلا از اخبار امروز سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان مسافری را با ۶۰۵ گرم طلا دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه این فرد قصد جا به جایی طلاهای مکشوفه به خارج از کشور را داشت، افزود: شعبه ششم رسیدگی به تخلفات قاچاق تعزیرات حکومتی اصفهان پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف، حکم به ضبط طلای کشف شده به نفع دولت صادر و متهم پرونده را به پرداخت چهار میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه ۲.۲ میلیاردی قاچاقچیان تلویزیون در بوشهر

زهرا افضلی نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: با گزارش اعلامی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه در مورد کشف ۱۶ عدد تلویزیون ۴۹ اینچ، پرونده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان بررسی و پس از دریافت استعلام، متهم به ضبط محموله و پرداخت یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: در پرونده دیگری، متهم قاچاق ۱۴ عدد تلویزیون ۴۹ اینچ به دلیل حمل کالای قاچاق به ضبط محموله و پرداخت یک میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

محکومیت قاچاقچی کالای خارجی در آذربایجان شرقی

سیداحد یوزباشی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی گفت: مأمورین پلیس آگاهی شبستر در حین گشت زنی از یک دستگاه خودرو، مقادیر زیادی مغز گردوی خارجی کشف و پرونده را به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شبستر ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: شعبه قاچاق کالا و ارز، با توجه به ادعای متهم در مورد ایرانی بودن گردوها موضوع را برای بررسی به کمیته فنی تشخیص سازمان جهاد کشاورزی استان ارجاع و نهایتاً پس از احراز تخلف با توجه به گزارش دریافتی از جهاد کشاورزی، متهم به ضبط محموله و پرداخت ۲ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

محکومیت ۲.۲ میلیاردی عرضه خارج از شبکه سوخت در خراسان رضوی

سیدمرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با گزارش واصله از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سبزوار در مورد عرضه خارج از شبکه ۴۷ هزار و ۵۸۰ لیتر نفت گاز، پرونده به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان سبزوار ارسال شد.

وی افزود: پس از طی مراحل قانونی مشخص شد که سهمیه سوخت مربوط به یکی از روستاهای شهرستان سبزوار بوده که صاحب امتیاز فروشندگی فرآورده‌های نفتی روستا اقدام به فروش نفت و گاز خارج از شبکه کرده و در نهایت با احراز تخلف و استعلام از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان سبزوار، متهم به عرضه کالا در شبکه توزیع و پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و رأی در مرحله اجرای حکم است.

کد خبر 446370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.