کاشت ۳۰ اصله درخت نخل در محوطه سالن اجتماعات گلستان شهدا

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در محوطه پیرامونی پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا ۳۰ اصله درخت نخل کاشته شده است.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای فضای سبز پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا، اظهار کرد: در این پروژه با توجه به وسعت نه چندان زیاد فضای موجود بیشترین فضا به بخش عمرانی اختصاص یافته و تنها بخشی از آن برای فضای سبز و کاشت درخت و درختچه و گونه‌های گیاهی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در فضای ۲۰۰ مترمربعی پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا درختان ویژه‌ای کاشته شده است، افزود: تعداد ۳۰ اصله درخت نخل ۱۰ تا ۱۵ ساله در محوطه پیرامونی سالن اجتماعات گلستان شهدا کاشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: کاشت تعداد ۳۰ اصله درختچه یاس هلندی و پیراکانتا بسیار زیبا، با کیفیت و در اندازه بزرگ و کامل نیز از دیگر اقدامات انجام شده در فضای سبز پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه کف محوطه پروژه از انواع رزها استفاده شده که می‌تواند منظره زیبایی را به فضای ورودی پروژه سالن اجتماعات گلستان بدهد، خاطرنشان کرد: تعداد ۳۱ اصله پالم و ۳۰ اصله درختچه یاس هلندی و پیراکانتا به صورت درختچه‌های آراسته و پیرایش شده در محوطه فضای سبز پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا کاشته شده است.

مرتضایی‌نژاد گفت: تعداد زیادی گل ساناز یا رز مینیاتوری با قیمت بالا نیز فراهم شده تا در سطح فضای سبز پروژه استفاده شود.

بیشتر بخوانید در:

کد خبر 446298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.