پلمب انبار لوازم‌التحریر قاچاق در اصفهان

جانشین انتظامی استان اصفهان از کشف محموله لوازم‌التحریر خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک فروشگاه خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر"، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۳۵ "بازار" شهر "اصفهان" مطلع شدند، فردی اقدام به نگهداری و توزیع انواع لوازم‌التحریر خارجی می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از یک سری تحقیقات و با هماهنگی‌های لازم یک گروه از مأموران کلانتری ۳۵ "بازار" به محل اعزام که در بازرسی از انبار فروشگاه دو هزار و ۶۸۸ قلم انواع لوازم‌التحریر خارجی کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه مالک فروشگاه مدارک قانونی و گمرکی مربوطه را ارائه نداد، تصریح کرد: فروشگاه و انبار مذکور پلمب و سه نفر نیز در ارتباط با این پرونده دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر گفت: هر گونه فعالیت در زمینه ورود، نگهداری و توزیع کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم را در کشور فراهم می‌کند که از عموم شهروندان تقاضا می‌شود با پلیس تعامل و همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کد خبر 446125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.