۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
به بهانه پایان سریال دل

یکتا ناصر، بازیگر مجموعه دل، به بهانه پایان یافتن این سریال، پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکتا ناصر با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"ممنونم از دست اندرکاران و همکارانم در سریال دل که همگی به من کمک کردند و روزهای خاطره انگیزی را برایم رقم زدند. ممنونم از تمام کسانی که این کار را دیدند و با نظر لطف و نگاه مهربانشان ما را تشویق کردند.
ممنونم از تمام منتقدین به این سریال که نکات مهمی را یادآوری کردند و امیدوارم اگر عمری باقی بود، در مسیر حرفه ای خودم بتوانم آنها را به کار ببندم.
ممنونم از خانواده عزیزم که در تمام دوران فیلمبرداری از دختر کوچکم مراقبت کردند تا من بتوانم با کمترین نگرانی برای نقشم تلاش کنم.
و ممنونم از منوچهر هادی عزیز که در این راه با تمام دشواری‌هایش به من اعتماد کرد و همراهم بود. و البته آنقدر وارسته و پیراسته نشدم تا از کسانی که با الفاظ زشت و زننده توهین می‌کنند، تشکر کنم. اما آنها هم به من قدرت شکیبایی و نادیده انگاشتن را آموختند، پس برایشان آرزوی دلی آرام و روانی آسوده دارم. "

کد خبر 446099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 1
    عالی بود
  • ناهید بد ر IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    8 0
    بنظر من این سریال توهین به بیننده بود هیچی سر جایش نبود هنرپیشه ها همه افتضاح و مصنوعی اومدن پدر از بیمارستان عین چاقو کشا قبر آوا آماده وعزای خانم بایگان خنده دار با اون آرایش اومدن مادر آرش مسخره پدر کل متاسفم برای خودمان که مجبوریم گاهی اینا رو تحمل کنیم
  • atena IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    1 0
    افتضاح